kolmapäev, 1. oktoober 2008

Küsime ja vastame

Karina:
1.Kas te vaatate televiisorit?
1.Jah, vahel ma vaatan televiisorit. Vahel sellepärast, et mul on vähe vaba aega.

2.Kas teil on kodus raadio?
2.Muidugi on. Ilma raadiota ma ei saa hommikul ärgata.

3.Mida teile meeldib telerist vaadata?
3.Mulle meeldivad erinevad kavad, mängufilmid. Veel armastan detektiive vaadata.

4.Mis raamatud teid huvitavad?
4.Mind huvitavad erinevad raamatud. Fantastika või muinasjutt...Kõik sõltub tujust.

5.Mis filmid teile meeldivad?
5.Mulle meeldivad tragöödiad, komöödiad ja teised emotsionaalsed filmid.

Maria:
1.Kas kasutate netti? Mille jaoks?
1.Jah, ma kasutan netti.
1) Otsin huvitava info kooli jaoks.
2) Töötan bloogides.
3) Otsin uusi sõpru.
4) Suhtlen klassikaaslastega.
5) Mängin.
6) Loen igasuguseid raamatuid.


2.Kui palju te päevas telerit vaadate?
2.Telerit ma vaatan väga vahe. Võib-olla üks või kaks tundi päevas.

3.Missuguseid raamatuid Sulle lugeda meeldib?
3.Mulle meeldib lugeda romaane.

4.Kas teil on kodus raadio?
4.Jah, meie kodus on raadio. Aga me ei kuula teda.

5.Mis filmid teile meeldivad? Miks?
5.Mulle meeldivad need filmid ,kus on palju hetkeid, milledes inimesed võtavad vastu tõsiseid otsuseid.

Kommentaare ei ole: