kolmapäev, 17. september 2008

Küsi ja vasta! Спроси и ответь!

Kõik meie projekti osavõtjad said esimese ülesandega hakkama!
Nüüd te peate üksteisega lähemalt tutvuma. 
On teada, et kaasaegsed noored inimesed tunnevad huvi meedia ja Interneti vastu.

Ülesanne 2.

See ülesanne koosneb kahest osast. 

1.Esimeses osas- teie meeskond koostab teise kooli õpilastele viis küsimust(oma emakeeles) nende harrastuste ja eelistuste kohta meedia sfääris (kino, ajalehed, raamatud ja n.e) ja Internetis (ajaveebid,arvutimängud ja n.e)
2.Kui küsimused ilmuvad meie ajaveebis, siis nad lähevad ühte nimekirja. Iga meeskond valib nendest 5 küsimust ja vastab nendele.
Vastuseid peab kirjutama juba võõrkeeles, mitte emakeeles!
indamine.

Hinnatakse vastuseid, mitte küsimusi.
Õigekeelsus- max 3p.
Vastuse täpsus- max 3p.

Все участники нашего проекта справились с первым заданием!
Теперь вам предстоит познакомиться друг с другом поближе. Как известно, в сферу интересов современной молодежи входит современные медиа и Интернет.

Задание 2:
Это задание состоит из двух частей:

1. В первой части каждой команде нужно сформулировать пять вопросов ( на своем родном языке) для учеников другой школы об их увлечениях и предпочтениях в области МЕДИА (кино, газеты, журналы, книги,...) и Интернет (сайты, компьютерные игры, учеба в интеренете и т.д)


2. Как только вопросы будут заданы и опубликованы, постарайтесь сделать это по возможности быстрее, так как задание для носителей языка -нетрудное, вопросы будут собраны в один список и каждой команде предстоит ответить на любые понравившиеся 5 вопросов из этого списка.

Ответы необходимо опубликовать на изучаемом, а не родном для вас языке.

Оценивание:
Оцениваются ответы, а не вопросы!

Грамотность - 3б.
Полнота ответа - 3б.

Kommentaare ei ole: