pühapäev, 5. oktoober 2008

Küsime ja vatame Darija ja Anna
1.Kas te vaatate televiisorit?
2.Kas teil on kodus raadio?
3.Kas loete ajalehti ja ajakirju?Milliseid?
4.Kas olete kedagi uurimuse vms. jaoks intervjueerinud?
5.Millist raadiokanalit te hommikul kooli minnes kuulate?
6.Pilditöötlemisest või arvutigraafikast jagate midagi?
7.Mis meediakanaleid eelistate?
8.Milliseid telekanaleid Sa vaatad?
9.Kas loed tihti eesti keelseid raamatuid?
10.Millised uudised Sulle kõige rohkem meelivad?
11.Missuguseid raamatuid Sulle lugeda meeldib?

1.Jah, ma vaatan TV iga päev õhtuti ja pühapäeviti.
2.Jah, mul on kodus raadio ja ma kuulan teda, kui mul on vaba aega.
3.Ma loen ajaleheartikleid. Mulle meeldib vaadata ja lugeda ajakirju.
4.Ei, ma ei ole kunagi uurimise jaoks kedagi intervjueerinud.
5.Kui ma lähen kooli, sis ma kuulan D.FM, Skyraadio, Vene raadio. Mulle meeldib neid kuulata.
6.Ma oskan teha,kui pilditöötlemist nii arvutigraafikat kaks aastat.
7.Minu lemmikud meediakanalid on 3+, mcn, esimine balti kanal, ntv.
8.Mulle meeldib vaadata seriaale, filme, detektiive, hirmusaid filme, vene kanaleid, kuulata muusikat.
9.Ma loen ainult eesti keele õpikut, sest minu kodus ei ole eestikeelseid raamatuid.
10.Mulle meeldib kuulata uudiseid sellest, mis toimub maailmas, sest on huvitav kuulata, mis üldse toimub meie ümber.
11.minu lemmikud raamatud on detektiivid ja romantilised lood, sest see on huvitav minu jaoks.

Kommentaare ei ole: